FAQ

Vragen over MeerMetZiggo

Wie is MeerMetZiggo?

MeerMetZiggo.nl is er voor jou, we zorgen voor unieke aanbiedingen met de abonnementen van Ziggo.

Doordat we rechtstreeks met Ziggo samenwerken wordt je ook direct klant van Ziggo wanneer je je abonnement via ons afsluit. Ziggo zorgt vervolgens voor het realiseren van de aansluiting.

MeerMetZiggo.nl is bedacht door en eigendom van Direct Business B.V.

Is MeerMetZiggo betrouwbaar?

Ja, MeerMetZiggo is betrouwbaar. MeerMetZiggo is een officiƫle partner van (Vodafone)Ziggo.

Hoe kan ik MeerMetZiggo bereiken?

Wil je contact opnemen met MeerMetZiggo omdat je een vraag hebt of omdat je er niet uit komt met bestellen? Je kunt contact met ons opnemen. Voor telefonisch contact bel je 020 – 220 5272, contact per mail kan via info@meermetziggo.nl.

Vragen over de actie

Wanneer kan ik van de acties van MeerMetZiggo gebruik maken?

De acties van MeerMetZiggo zijn voor nieuwe klanten die overstappen naar Ziggo of bestaande klanten die nog geen internetaansluiting hebben van Ziggo. Dit betekent dat wanneer je alleen bellen of alleen TV gebruikt van Ziggo, je ook gebruik kunt maken van de acties van MeerMetZiggo.

Waarom zijn de acties van MeerMetZiggo alleen voor bestaande (internet) klanten?

De acties van MeerMetZiggo zijn in samenwerking met Ziggo opgezet, deze zijn voor nieuwe klanten. Bestaande klanten kunnen voor aanbiedingen en acties kijken op de website van Ziggo.

Wanneer ontvang ik mijn welkomstgeschenk?

Na bestellen wordt de aansluiting bij Ziggo in orde gemaakt. Het welkomstgeschenk wordt tussen 9 – 12 weken na aansluitdatum geleverd. De levering kan op verschillende wijze geschieden, afhankelijk van het product. Dit kan met fysieke post worden geleverd dan wel via digitale communicatiemiddelen.

Vragen over Ziggo

Wie verzorgt de aansluiting?

Wanneer je jouw Ziggo pakket bestelt via MeerMetZiggo, wordt de aansluiting door Ziggo verzorgd. MeerMetZiggo is offcieel partner van Ziggo wat deze unieke aanbiedingen mogelijk maakt.

Hoe snel is mijn internet bij Ziggo?

Ongeacht het gekozen internet pakket, is het internet van Ziggo snel zowel via de kabel asl WiFi. Bij Ziggo kun je een maiximale downloadsnelheid behalen van 400 Mbit/s en uploadsnelheid van 40 Mbit/s.

Heb ik overal in huis WiFi?

Met internet van Ziggo heb je overal in huis perfecte WiFi. Ziggo zorgt voor perfecte WiFi met Power Promise. Het basis WiFi signaal kan waar nodig worden versterkt met een WiFi booster voor een nog betere kwaliteit van het WiFi netwerk in huis.

Zijn er kosten verbonden aan overstappen en wie regelt de overstap?

Wanneer je overstapt naar Ziggo, verzorgt Ziggo geheel gratis de overstap. Je geeft tijdens het bestellen aan of je wilt overstappen en wie momenteel jouw provider is. Wanneer je een telefoonnummer wilt behouden dan is dit ook zeker mogelijk. Ook dit kun je gemakkelijk aangeven tijdens het bestellen.

Hoeveel TV zenders heb ik bij Ziggo?

Bij Ziggo heb je minimaal 77 zenders met 36HD zenders. Bij het grootste pakket zijn dit 129 zenders met 54HD zenders. De pakketten zijn voor iedereen uit te breiden met extra zenderpakketten. Deze pakketten kun je als extra toe voegen tijdens het bestellen.

Voor een compleet zenderoverzicht kijk hier.

Kan ik bij digitale TV van Ziggo gebruik maken van CI+ module?

Digitale TV van Ziggo kun je via de standaard Ziggo Mediabox, Mediabox XL of een CI+ module ontvangen. Wanneer je een TV hebt waarbij het mogelijk is om een CI+ module in te steken, is het mogelijk om hiermee digitale TV te ontvangen.

Standaard ontvang je van Ziggo een Mediabox als ontvanger, de CI+ module kun je aanvragen.

Kan ik bij digitale TV van Ziggo meerdere TV’s aansluiten?

Wanneer je meerdere tv’s aansluiten op digitale TV van Ziggo, is dat mogelijk. Wanneer je een extra tv wilt aansluiten, heb je een extra Mediabox (XL) of CI+ module nodig. Een extra Mediabox of CI+ module kun je tijdens het bestellen toevoegen onder extra’s.

Kan ik overstappen met nummerbehoud?

Stap je over naar Ziggo en heb je nu al een vast nummer, je kunt je nummer gratis meenemen. Wanneer je tijdens het bestellen nummerbehoud aanvinkt en het nummer opgeeft. Wordt alles gratis voor je geregeld.

Kan ik bij Ziggo gebruik maken van onbeperkt bellen?

Bij Ziggo is het mogelijk om te kiezen voor onbeperkt bellen, deze optie heet ‘Volop bellen’. Met Ziggo Volop Bellen kun je onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland.

De optie ‘Volop Bellen’ kun je kiezen tijdens het bestellen onder Extra’s.

Wat doe ik bij storing of problemen met het netwerk?

Bij een mogelijke storing, kun je contact opnemen met Ziggo. Contact opnemen met Ziggo kan via de klantenservice.